Hipp happ helg

Så var den lilla helgen över :S Men det har varit så skönt så jag ska absolut inte klaga :)

I fredags satt jag och pluggade nästan hela dagen, jag tycker jag var så duktig så!! Mm..de tycker jag faktiskt!! Sen sprang jag omkring och skulle få ihop alla saker jag behövde inför helgen, och så skulle jag bestämma mig för kvällens klädnad! Syrran kom förbi en snabbis men skulle in till stan sen igen så hon väntade så snällt på mig medan jag stod och lockade håret..
De stod mellan rakt och lockigt, men jag valde att tillsätta lite lockar.."lite". Så jag såg nog ut halvt som en pudel..hihi! Sen blev det min nya svart/grå randiga klänning från H&M som kvällsplagg, svarta strumpisar och ett par silverballerinas till det! Snyyygt oj oj oj!

Sen fick jag låna syrrans fina och jättestora väska att ha alla saker i..de var så otroligt skönt att bara behöva släpa runt på en stor väska, och inte flera små olika! Den är så otroligt söt också, helt fanastisk! ;)

Vi hoppade på tunnelbanan och satt där och pratade lite innan jag hoppade av i Tce och bytte mot Norsborg och tog mig till Hornstull där jag fick en minst sagt blåsig promenad till henne, sjuuukt blåsigt var det!

Henki har världens coolaste lägenhet, den ligger högst upp i huset, dom har en sjukt vacker utsikt, öppenplanlösning och hissen går direkt upp till deras lägenhet! Du är bara sååååå bortskämd unge, men aja...bor man i lund annars så ;) Vi sprang iaf och handlade lite dricka och melon och mixade lite drinkar innan vi skulle ut på kvällen - göra stan osäker!
Summan av det hela är iaf att kvällen blev lagon olycklig (misslyckad), vi kunde som vanligt inte bestämma oss fö vart vi skulle gå. Men vi tog en taxi hem relativt tidigt och satt och kollade på YouTube istället :p

Jag hade satt klockan så vid 09.30 var det uppgång, mamma ringde strax efteråt och skulle kolla när jag planerade att dyka upp. Sen blev det matteplugg fram till lunchen och vid 14 tiden åkte jag mot mammisen :) Så trevligt att åka dit och ungås med den delen av familjen...den i Södertälje!

Mamma hade lagat Nektarinpaj, så himlans gott..mums! Anita kom in med mat vid 18 tiden och efter det fikade vi med pajen! Gud va mätt man blev, oj oj oj! Vi landade i soffan där vi satt innan det blev dags för sängen!..Skönt att sova i syrrans rum och i min gamla säng! Sov som en stock!

Vaknade halv tio idag med, hopp upp och in i duschen! Vi skulle ut och shoppa skor idag :D Jag fick TRE par skor..jag är helt utom mig!!!

Nä..nu är jag trött!! Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0