Glad påsk!

Mums..påskägg!
Det bästa jag visste när jag var liten kring påsken, var att springa ut i farmor och farfars trädgård (efter den långa väntan på att alla kusiner skulle komma) och leta efter våra påskägg.
De var lika spännande varje gång, min pappa har en otrolig fantasi och ibland är de svårt att fatta hur dom kunde komma på alla nya ställen varje år..hihi! De var verkligen påsk när man sprang runt där och lufte på allt (och alla!) men viste aldrig var de kunde tänkas ligga...den som hittar flest vinner!!

Nu åker jag ju iväg imorgon, så ingen påsk på landet iår :(  Påskägg är ju tveksamt, men fick en "påskpeng" av mormor - du är allt för söt ;)


Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0