Fredag!

Jaaaaaaa...ääääntligen!!! Det är fredag..vi är enbart några timmar iväg från helgen och dess dolda äventyr!! :p

Jag ska hem till mamma efter jobbet..först in till stan och träffa henki och vi ska kolla på lite Stockholmströjor. Jag hade sett dom tidigare, men vi pratade om dom under våran "studiedejt" nån helg sedan. Eftersom henki bor i Lund (det ligger i skåne..alltså nästan i Danmark..som är ett land långt, långt borta) som måste hon definiera sig som Stockholmare - tänk om nån skulle ta henne för SKÅNING :S Och jag ska ju också flytta till utlandet och behöver absolut en söt rosa tröja!!


 Munktröja Dam "Hufvudstaden" Rosa

  Bild Difbutiken.se


Så vi ska på stan och kolla runt lite, sen är de mamma och brodarena som gäller! Puss puss puss på söta Adam och Albin :D Stannar nog där tills imorgon, då ska jag försöka ta mig hemåt och plugga lite matte, vår lärare uppmanade oss att plugga så snart som möjligt..vilket blir imorgon!! Blää..jag vill inte plugga!

Jag måste ta och gå in och ändra lite på min högskoleansökan, ska släna in nått program utan Matte C som måste :P Man måste ju ta det säkra för det osäkra :S

Nu vill jag ut i solen - och det omedelbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0