Fixat och trixat!

Idag har det varit saker som har hänt i lägenheten, jag och syrran har städat ur garderoden ( mest syrran som fick slänga saker, jag gjorde väl min tredje genomgång sen nyår)..nu är det riktigt prydligt där inne, man kan gå och de är nästan som en riktig "walk-in" lovely, lovely!!

Vi gick igenom allt..skor och massa skit, (TRE soppsäckar blav det totalt) fixade bland kartongerna så nu ser det snyggt ut, känns underbart att de ser så prydligt ut. Sen ställde vi i ordning alla möbler, de har varit en soffa i vardagsrummet som inte alls ska vara där...och fotöljen som egentligen ska tillhöra vardagsrumsmöbleringen stod i mitt sovrum..så har de varit sen min studentmottagning :p Men...saken är ju den att jag har inte kunnat flytta på dem själv...och ingen har hjälpt mig!!! :(

Så nu är det bara att bära ner säckar, dammsuga en sista gång..torka golven och lite sånt kvar (inte att glömma att fixa fönstren)..bläääääää!

Nä nu ska jag läsa lite bloggar, har inte suttit vid datorn någonting alls idag, och sen hoppa i sängen!!

God natt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0