Ett grått Sthlm..

Nu är man åter på jobbet, helgen gick allt för snabbt kan man sammanfatta! Blä de är inte alls roligt att sitta och jobba..

Fick ett mail från lilla Helena i Australien så det var toppenkul, höra lite hur hon har det där nere..dom är i Nya Zeeland just nu!! Jag är bara LITE avundsjuk, lovar! De skulle ju vara HUR grymt som hellst att åka ner och prova en massa olika extremsporter, spana in landskapet..wei sagan om ringen!!! Älska crazy saker :p



Men man blev iaf lite lagom solbränd i helgen, lite fräknar har dykt upp och så..vissa såg ut som brandbilar, mendan jag var mer Rudolf :p Men lite mer sol skulle inte sitta fel, ett besök i solariet kanske man skulle ta och planera in. Problemet är att jag inte hittat nå bra solarium, vet ett i Farsta..men dit kan man ju inte åka hela tiden :(

Nä..man kanske skulle ta och jobba lite :S Ska sitta och leta efter en påsväska också..vi får se vad jag hittar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0