Deppigheter

Ibland har jag så otroligt svårt för att förstå mig på människor, jag är ju ett typexempel på en personlighet som man antingen "hatar" eller älskar.. Haha..jag vet att jag är för mycket ibland, men det är ju därför ni älskar mig ;)

Men vissa människor har jag börjat tröttna på, det är världens gulligaste person - MEN SLUTA KLAGA FÖR I *******!!!! Hur orkar man klaga så oooootroligt mycket, det tar ju en massa energi att springa runt och vara sur och deppig!  Det är ju verkligen inte roligt någonstans, och som om man inte blir trött på att höra allt oootroligt dåligt som händer - HALLÅ alla har vi våra problem! - Get a grip!!!

Nä, nu skiner solen..tänk om man skulle ta och bli lite glad! Jag slutar om 30min (exakt) och då ska jag åka till Farsta Centrum och byta ett par byxor som var trasiga :( Sen ska jag nog ta och hoppa in i solariet, de är ju så skönt! Och kanske blir jag så glad att jag få skjuts av Biggan..hon skulle eventuellt fixa håret efter jobbet - och just i farsta! Hoppas hoppas! Syrran är i Södertälje, hos mamma idag..så om man har tur slipper man laga mat..men med biggan hemma kan man lite på att det blir god och vettig mat!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0