Dags att sluta :)

Snart är dagen slut..jaaaa äntligen!!!

Dagen gick faktiskt ganska snabbt, även fast det känns som jag suttit på jobbet i 50år! Blä, jag är hungrig..jag köpte mat i restaurangen till lunch, men blä! De var nån kontig kykling som såg otroligt rå ut, så istället tog jag stekt strömming eller nå liknande fiskigt.. De var verkligen inte ett bra val :P De smakade jättekonstigt, tur att jag hade tagit sallad och lite bröd - annars skulle jag vara död just nu!!

Nä, 7 min kvar..

Jag ska ta och hoppa på tåget till farsta, jag ska kolla efter skor..och sen ska jag nog sola lite. Min hy behöver lite omtanke i form av fejksol :D Bla bla bla..jag vet att det inte är bra att sola - för mycket, men de är bara min tredje gång totalt (över ett helt år dessutom!) Så jag hoppas att jag överlever!

Jag är så brutalt trött på mina skor...känner för några som är mer..hela!
Dess är från Bianco Footwear..sockersöta också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0