Blää

Suck va trött jag är på den här dagen, den har gått så OTROLIGT långsamt! Helt sjukt..och det är ju knappast som den är över :(

Jag har suttit och överfört pengar nu på eftermiddagen, OMG again! Det var månadens återbetalningar till mitt sparkonto :S Visst blev det en hel del utgifter i samband med resan till Schweiz, men HERRE GUD va jag ligger back! Jag kommer få 1000:- från kanslie för våra utlägg under resan, det enda jag egenligen köpte var en fleecetröja och en "buff" :S Men aja..resa är dyrt!

Har ju lagt undan 5000:- varje månad, risken att det inte blir lika mycket är självklar i stort sätt! Jag har inte ens betalat alla räkningar än, och fy va jag har skuldkänslor..lever så totaly över mina tillgångar! Men hum..vänta, nu kom jag på att jag gav mig själv i present 1000:- att shoppa för! :) Jag kanske överlever..kanske bara! Men Uscha va snålt det kommer bli den här månaden! :(

Skickade in min reklamation till TRE igår, ännu en gång - jag varnar er för dom egotrippade små ***skapen! Jag hoppas bara att dom ska höra av sig så snart som möjligt :( :S Annars kommer jag verkligen bli piss på dem, och jag kollade upp om dom hade någon annan schysst mobil - men nej! Jag vill slänga bort ***skapet..
NU BLEV JAG PÅ DÅLIGT HUMÖR OCKSÅ! :( Fyans bananer!

Nej du, ingen bra dag..men jag är inte så trött! Men jag har en varm panna och känner mig själv, haha..nej jag är inte bakis! Så mycket drack jag tyvärr inte ;) Men blä..jag kan inte bli sjuk nu! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0