Ansökan till högskolan

Så..nu var det äntligen gjort!

Vi får väll se vart jag hamnar, men om jag klarar matte C hoppas jag självklart på Halmstad..annars blir det Kalmar. Funderar på att slänga iväg nån kursansökan, typ några roliga i Hms om man inte skulle komma in på marknadsföring. Men jag vet inte...måste gå in och kolla lite bland deras kurser och planeringar..

Jag har nu anmält mig till följande utbildningar:

1. Marknadsföringsprogrammet 120p, Högskolan i Halmstad

2. Ekonomprogrammet 120p, Högskolan i Halmstad

3. Civilekonomprogram, Engelsk språkinriktning 160p, Lunds universitet

4. Marknadsföringsprogrammet 180 hp 120p, Högskolan i Kalmar

5. Programmet för internationella affärer 180 hp 120p, Högskolan i Kalmar

6. Statsvetenskapligt program med inriktning mot politisk kommunikation 120p, Högskolan i Halmstad

7. Service Managementprogrammet 160p, Umeå universitet

8. Kandidatprogram i Service Management, Tourism Management 120p, Helsingborg

9. Affärssystemprogram - Företagsekonomi 120p, Högskolan i Halmstad

10. Turismprogrammet 180 hp 120p Dagtid, Högskolan i Kalmar

11. Handelsekonomprogrammet 180p, Högskolan i Kalmar

12. Kandidatprogram i företagsekonomi med inr redovisningoch finansiering 120p, Stockholms universitet

13. Internationell ekonomutbildning, 120p, Södertörns högskola

14. Kandidatprogram, fastighet och finans 120p, KTH

15. PEO-programmet med inriktning mot förvaltning, företagsekonomi 120hp, Södertörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0