AA - allergi och ansökan!

"Det är över nu...men jag kommer ihåg alla dagar med dig.." snyft..helgen kom tillbaka!! De har ju varit så himla mysigt att vara hemma hos mamma, myspys! Solen har varit på topp och molnen var helt bortblåsta - underbart!

Jag har suttit en hel del i solen både igår och idag, fräknarna börjar poppa upp..men jag gillar dem så det gör inget :) Dagens i-landsproblem var att hålla syrran borta från solen (hon blir brun som en pepparkaka bara hon kollar på solen)..hon kan ju inte bli brunare än mig redan nu..då är jag förlorad för resten av sommaren!!! :S Hihi..

Hittade ett par vita Reebok Princess i stl 38½ som var mammas, använda fåtalet gånger..lite lite små, men dom töjer sig..de är ju i läder. Mamma köpte dom typ 7 år sedan när hon och Vera skulle börja träna (en av många, många gånger) Hon använder dom inte nu..så jag ska nog ta och fråga snällt om jag skulle kunna kanske få ha dom lite..

Annars så har man börjat känna av allergin nu, fy! Jag trodde jag skulle nysa iväg nånstans här om dagen :p Ansökan till högskoleverket går ut imorgon, och självklart ligger sidan nere för den är "lite" överbelastad!

Nu ska jag leta godsaker på nätet..hihi!


Kommentarer
Postat av: siss

"Jag komma, jag komma från pepparkake land"
Sucker jag ska komma ikapp suru så oroa dig inte!

2007-04-18 @ 00:07:54
URL: http://simplify.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0