Sista lediga dagen

..innan semestern är det idag! Haha visst låter det allt lite roligt? Jag har nämligen skola imorgon mellan 13-17 och innan dess ska jag till sjukhuset och ta Twinrix spruta nr 2, perfekt sådär dagen innan vi åker. Imorgon ska ha gästföreläsning i metod inför uppsatsen, hoppas att de är något vettigt och att man faktiskt lär sig något! Inte för att jag gör så mycket vettigare saker när jag är hemma..not at all.

Idag står det inte så mycket på schemat, skulle till min Cambridge konsult egentligen men ställer in det för jag har mer än en kartong hemma just nu så känns onödigt att köpa mer :p Blir att fixa musik och film som ska med till thailand, ladda kameran och tvätta lite. Bara lite småsaker alltså, sådant halvtråkigt som ska göras.

Kan tips om "Monopoly Deal" som vi köpte på City Gross här om dagen, jätteroligt spel där saker ständigt händer! Mitt nya favoritspel och kostar bara 79:- vilket är perfekt.

Monopoly Deal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0