Min H&M beställning

I fredags beställde jag och R lite saker från H&M´s vårkatalog som damp ner i brevlådan vilket var perfect eftersom jag hade snålt med bikinis och sommarkläder rent allmänt. Underbara som dom är kom paketet idag vilket jag tror är ett rekord..brukar ta lite över en vecka iaf innan paketen från H&M anländer.
Vart en del saker som ska tillbaka, fula shorts och klänningar..men så är det alltid när man inte sett sakerna i verkligheten.

Dessa är mina favoriter från beställningen:
Toppen med söta volanger på axlarna, kommer absolut beställa en till! Satt fint och söta detaljer!
Bikinitopp som var liiite stor vilket överraskade mig men inget farligt, yay! Köpte den i mint grön vilket är fint med bränna!
Ballerinaskor, klassiker hos mig! Liiite små i kanten men de får jag ta och gå ut - inneskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0