Cambridge dag 3

Idag var det dag 3 på ren cambridge kur, det känns bra men som jag skrev tidigare har det varit lite frestelser som alltid. Känns bra!

Jag var lite skakis under förmiddagen och har varit rätt trött under dagen, det har varit lite av en bergodalbana kan man säga men majoriteten av tiden har de varit riktigt bra. Dag 3 förra gången jag körde ren kur var ett helvete så känns bra att jag inte legat i soffan och varit brutalt yr idag! Jag fokuserar på målet och hon jäkla snygg jag kommer vara!

Dagens mål:
Frukost 1: Jordgubb
Frukost 2:Choklad
Lunch 1:Choklad
Lunch 2: Cappuccino
Middag: Kycklingsoppa med curry

Imorgon är det dag 4 och jag är pepp inför morgondagen, borde gå lättare men samtidigt är det en lååång skoldag mellan 9-17 vilket är galet långt. Får prova på att dricka kaffe utan mjölk som aldrig varit en favvo, dock kan jag dricka det om de är bra bryggt.

Väger mig direkt på morgonen för då blir man så glad, hihi man är helt tom så då får man bra motiverade siffror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0