Mac mac mac mac..

Sorry att jag varit frånvarande..haft fullt upp med att försöka lära mig Mac.en :) Love it!!
Det går över förväntan men usch så irriterad man blir när jag inte hittar alla saker jag letar efter..vanan sitter inne! Men iaf igår kom datorn vid 14-tiden så hann leka en timma med den innan de var föreläsning och efter skolan åkte vi och köpte present till Alex som fyllde år.
Kladdkaka väntade på Öland så gaaaasade ut dit och spenderade några timmar på ön. Dock åt jag för mycket så mådde sjukt illa och trodde jag skulle spy :p
Idag har de varit seminarium och strax ska jag ner till stan och möta upp alex igen, hon ska ta med min gamla dator upp till syrran och sedan har jag några ärenden att uträtta. Fun fun!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0