Förberedelse

Godmorgon, eller god förmiddag!!

Det är riktigt grått ute...burrr..jag har inte varit ute än men det känns riktigt kallt!! Det blir en riktig innedag idag, jag ska förbereda mig inför morgondagens presentation utav projektet vi arbetat med. Känns spännande att det snart är klart, och presentationen MÅSTE gå bra, finns inga alternativ. Men de känns bra, efter 10 veckor ska man väl ändå komma ihåg det jag själv skrivit om och framföra det på 2-3 minuter.

Senare blir det en tur förbi biblioteket då jag ska hämta lite böcker, en tur förbi Stadium då hantlarna jag köpte var använda..smutsiga och sönder, mindre kul, så ska byta dom. Blir nog en tur förbi mode också för att spana in nya Leggings och mjukiskläder. Cubus är bäst på leggings just nu!! :)

Mjukisar från H&M till vänster och Cubus till höger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0