Soft lördag

När jag vaknade imorse var jag full med energi så de blev till att fixa här hemma! Plockade undan en massa skit, tvingade richard att plocka hans fina pappers/skithögar också..och han gjorde de faktiskt *Puss på dig älskling* sen slog vi på stort och tog upp Julsakerna från källaren. Ska titta igenom vad vi har och vad alla saker ska stå. Dock behöver vi åka till Rusta imorgon och köpa nya julstakar för dom jag hade är supersmå och richard har i tre olika färger :p Dom jag vill ha kostar 49:- så de är ju helt okej pris :p

Richard har åkt in för att jobba med SKIIPBandyn som håller på för fullt den här helgen, dom ska ha sittning ikväll så han är iväg och fixar inför den. Så jag är hemma själv till 22 tiden någonting ikväll, både skönt och tråkigt att vara hemma själv! Jag ska komma igång med pluggandet..har varit fullt upp med inlämningsuppgiften i veckan och inte gjort ett skit på tentan :p Den ska vara inne på måndag nästa vecka så har 8 dagar på mig, chill chill!

Kanske tar och bakar lussebillar sen..Yum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0