God morgon vecka 48

Jag vaknade på otroligt bra humör imorse..troligtvis då jag fick sovmorgon och inte behövde vara på biblioteket förens vid 11 istället för 9, solen sken och älsklingen hade kokat kaffe :) Härlig start på dagen!

Nu har jag ätit frukost (2 kokta ägg) och druckigt mitt kaffe, jag dricker alltid så långsamt att kaffet hinner bli kallt innan jag är klar. Har även passat på att måla stumparna till naglar och sett över veckans planering. Ena föreläsningen vi skulle haft i metodik blev inställd, jippie, så nu kan vi skriva lite på uppsatsplanen då istället..eller hemtentan kanske.

Ha en FIN dag!

Blåa naglar blev det dagen till ära :)

 

Massa överstrykningar = Ändringar i schemat = Förvirring!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0