Helg!

Sitter och väntar att den mumsiga pizzan ska bli klar, den står i ugnen och mumsar till sig lite! :) Kände att pizza skulle vara perfekt en dag som denna (haha bestämde mig i tisdags för det)..har suttit på biblioteket mellan 9-14 och skrivit på vårt grupparbete som ska in nu på tisdag. Känns skönt att de börjar ta sig och inte bara är en massa lösa delar.. :)

Annars har veckan bestått av lite lugn och ro, lite jobb och grupparbetet! Ska blir RIKTIGT skönt att lämna in de på tisdag..sedan är det en hemtenta som ska in på fredag, okej ska bli skönare när den är klar :) Grupparbetet är riiiiiktigt flummigt. I onsdags var det KARMA också på biblioteket..först i princip hela dagen där och sedan bankett på kvällen. Var riktigt skönt för jag fick håret fixat under mässan så slapp iaf fixa det när jag kom hem. Banketten var riktigt rolig, troligtvis eftersom jag satt blevid ett riktigt härligt gäng..KS :P

För er som inte spanar in min Facebook-profil kan jag också säga att jag lämnat in min iPhone för sista gången. Den har lekt död lite i veckan och då tröttnade jag. Så lämnade in den efter MÅNGA om och men på Teliabutiken här i Kalmar. Att de ska vara så SVÅRT att vara trevlig och ge tydliga svar på frågor..idioter finns det många av!! Men skrev och KLAGADE på Fairshopping.se och efter 58min svarade en Telia-representant och skulle genast kolla upp det, enligt honom kunde jag häva köpet men han skulle kontakta butikschefen så väntar med spänning på att de ska höra av sig....

Men nu är det HELG, mys mys mys och ledighet står på mitt schema. Ska läsa en bok inför hemtentan men thats it! Hittade för övrigt färg idag..lovely! Ikväll ska jag iaf ha godisfrossa med katrin och annica om hon hade tid..vi får se!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0