Worki worki

Nu kom jag precis hem från jobbet..eller nja 20 min sen!! Jobbade mellan 17.30 och 23.00, så länge har jag aldrig jobbat förut..vi har specialöppet tack vara Fotbolls VM. Satt mest och läste anteckningar efter 21 och fick totalt 3 samtal, varar ett var något jag kunde göra nått åt och de andra skulle till andra avdelningar! Så hade lite tid att läsa anteckningar och göra överstrykningar :)

Tidigare idag var det rätt soft, gick upp 09.15, åt frukost framför tv.n i lugn och ro innan jag satte mig för att göra lite övningar när de dåliga samvetat gnagde för mycket. Höll på 2,5h ungefär innan jag och älsklingen gick och hämtade bilen hos svärisarna...och fick lite gurka från växthuset *mums*...sedan åkte vi till MediaMarkt, El Giganten och NetonNet för att spana på dator till lilla mig. Hittade en rooosa och lite billigare Sony Vaio men vi får se hur jag gör, är osäker om jag verkligen ska ha en ny...känns slöseri med pengar :S Köpte iaf en mixer/blender från OBH Nordica - ÄNTLIGEN!!!

1/1
Mums - kaffedrinkar, smoothis med mera!!! Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0