Ny vecka

Idag har varit den perfekta pluggdagen, molnigt och inte jättevarmt så har inte tyckt så synd om mig själv faktisk :p Haha jobbigt att läsa sommarkurs, största straffet för lata studenter! :) Men tentan närmar sig med stormsteg och känns både skönt och skräckinjagande!!!!!! *Hjälp!!!* Men har gett mig tusan på att klara tentan och gör övningstentor för fullt och trycker in de jag får fel - nu JÄKLAR! Jordgubbar fungerar som bra motivator och sprutar snart ur mina öron :p

Jobbar 17-21 och kan samtidigt avslöja att jag SAGT UPP MIG idag!! Yay! Så skönt och varit på gång ett tag pga det ena och det andra. Men nu är det gjort och jag hoppas att jag kommer in på magisterprogrammet jag sökt till hösten, finns 10 platser och betyligt fler som ansökt tyvärr!!! :( Annars blir det en termin med media och kommunikation alternativt att hitta nytt jobb, vi får se!

Efter jobbet blir det mat och mer plugg! Fun fun!
Caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0