Lattemåndag!

Mummmms, de bästa som finns är att börja dagen med en god latte, man blir så glad! :) Sen frulle men så blir det när man skuttar runt och plockar saker i hemmet, och ska fixa och trixa en massa. Men nu är jag färdigäten och redo för skrivande. Ska iväg till biblioteket och träffa en i min grupp och fortsätta skriva på vår del vid 15-tiden så kan vara bra att ha arbetat om texten lite innan dess eftersom vi flummade big-time i fredags när vi skrev!

Efter biblioteket så ska jag och katrin BADA! Simma, hoppa, skutta, bubbla och ev mosa barn som är ivägen i ruschkanan (eller hur de nu stavas). Jag köpte heta simmglasögon för någon vecka sen när jag och Alex hade en fikadejt så dom ska invigas också! Kan tänka mig att de blir en stund i bastun också, sitta och drömma sig bort till värmen.

Dagens förvirring - gick in och kollade resultat på en kurs som vi skulle komplettera i, och där stod de klart och tydligt G - Godkänd, och de går inte riktigt ihop så de skickades iväg ett litet mail och nu hoppas vi på snabbt svar!! 

Ciao from latteland! ;)

Kommentarer
Postat av: Johana

hej !

jag skulle vilja ha ditt tema...

så kan du skicka koden till din tema ?

elr hur man säger...

skulle va jätte snällt !

kram

2010-02-03 @ 10:05:40
URL: http://jjjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0