Banketten

Nu är jag heelt slut och de kommer bli crazy skönt att sova inatt!!!

Idag har jag faktiskt gjort en del, började morgonen med simning tillsammans med annica..blev en 60 längder så helt okej, med tanke på att jag bara tänkt simma 40 men sen tog jag 20 till för annica var såååå efter ;) Hihi not, men riktigt skönt var det och sedan avslutade vi med lite bubblande. Hämtade bilen på Hertz inför morgondagen, hem och åt lunch och fixade hemma innan jag började skriva på kursarbetet. Riktigt kul och nu har jag strukturerat upp de lite så de bara är att köra igång...riktigt kul arbete, sicken tur eftersom jag valt ämne själv :p Haha!

Sedan var de tillfixning och brudarna droppade in och vi drack ÖL, haha kors i taket va?! :p Men hopp in i bilen och iväg till banketten på Corehouse som skulle börja vid 18. Efter ett trevligt besök på damtoan (the place for secret gatherings) var de dags för maaaat..trodde vi men de tog ju forever!! Dålig underhållning förutom Mr trubadur som spelade i början, riktigt kassssst annars tyvärr, men så blir de när man inte har tid att planera i guess.

Efter maten körde vi till Katrin där de blev skratt och film....och nu är jag hemma och packar saker inför min och roadtrip till Växjö imorgon och senare på eftermiddagen ner till skåne eftersom vi har ambassadörsbesök på måndag. Tjäna pengar tycker vi om serru!!

Nej, sängen nästa!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0