Motivation önskas!

Idag är det äntligen fredag...inte för de egentligen spelar någon roll vad de är för dag, oavsett namn på dagen behöver jag plugga och skulle hellre se att de var torsdag några dagar till (mer tid till tentan). Men fredag är det, solen försöker bryta sig igenom molnen över Kalmar men de snöar iaf inte längre!

Idag ska jag påbörja sista frågan (med tre delfrågor) till tentan, mitt mål var att bli klar igår men de blev jag icke. Känner mig inte jättestressad vilket gör mig lite orolig, jag skriver bättre stressad - fort går det! Nu är jag seg och försöker komma på ursäkter att göra annat..inte så långt att jag ställer mig och diskar dock :p

I helgen händer inte mycket, ska förhoppningsvis bli klar med tentan ikväll så jag kan redigera, skriva om och lägga in referenser nu under helgen. Imorgon ska vi ett gäng bli bjudna på middag av våra söta Thailändare, mums mums thaimat! Kommer bli en härlig kväll, haha garanterat skratt hela kvällen! Jag har en så underbart klass att de inte är sant, första gången på hum..16 år? Bättre sent än aldrig..right?! :p

Nej nu ska jag komma igång..lite mer kaffe BARA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0