iPad Me!

Jag har varit otroligt förvirrade senaste månaderna över allt prat om iPad, finns den i sverige eller inte!? Nu vet jag ju svaret eftersom den här om dagen släpptes på Apple.se :p Haha inte alltid lätt att vara mig!

Visst de är en sjukt cool grej, tekniknörd som jag är hade jag inte tackat nej till den..men VAD ska jag ha den till? Surfa har jag mobilen till, lika så kolla på YouTube-klipp och läsa dokument. Fördelar är ju att den är större..bra att kolla på film på, surfa med mera då man inte orkar släpa med datorn :p

Men nej 5795:- för 3G modellen med minsta minnet, de är inte värt det!


Kommentarer
Postat av: Carina

Har aldrig förstått varför man ska köpa ytterligare en teknikpryl, för att kolla på TV, surfa osv...



Fast 2 nördar i min familj kommer att köpa den ;)

2010-12-04 @ 19:51:45
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0