Dag 02 – Min första kärlek

Oj oj oj..denna är svår - min första kärlek!?

Jag kan seriöst säga att jag inte kommer ihåg min första kärlek, jag var verkligen inte intresserad av killar som yngre..jag tyckte mest dom var brutalt omogna och löjliga. Visst hade man säkert någon förälskelse på någon i skolan eller i någon aktivitet men jag kan inte komma fram till någon speciell egentligen när jag var yngre.

En av dem första jag var totalt kär i var Jonas som jag träffade via scouterna, haha omg så pinsamt när man tänker tillbaka på det. Träffade honom på ett arrangemang när jag var kanske 15 och tyckte han var totalt grym. Han var ett år äldre och bodde i Norrland, åkte och hälsade på honom en gång vilket var brutalt hemskt vilket resulterade i att nej de fungerade inte mellan oss. En seriös fling skulle jag mer säga när jag tittar tillbaka på det.

Men kär var jag...i säkert 2 månader hihi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0