Tröttis torsdag

Jag ligger en dag före, jag tror 100% att det är fredag idag och gång på gång får jag påminna mig om att det är faktiskt TORSDAG!!! Haha händer för mycket i mitt huvud så jag hänger inte med!

Idag ska jag iaf skiva under köpekontraktet..eller ja säljkontraktet kanske för min del :p Ska bli riiiiiktigt skönt att ha allting klart med det så kan jag ta tag i det andra när jag kommer tillbaka från semestern 30 augusti. Lovely att lämna Kalmar, missförstå mig rätt de är en härlig stad men just nu är det bara för mycket, längtar till skolan börjar - ett nytt äventyr! Inte behöva gå upp 07 varje morgon (senaste veckan har de blivit 07.20 typ varje dag - jag är trött) utan planera tiden själv. Skönt att jobba men jag föredrar att plugga, iaf för tillfället!

På lunchen ska jag gå förbi Kappahl och kolla om dom har några shorts som inte är kortkort, herregud vem vill egentligen gå runt i värme med tighta shorts? I just dont get it, så tantbutiken be on my side! men måste säga att både Kappahl och Lindex får in en del snygga kläder så helt tantiga är dom inte...till mitt försvar ;)

Nej KAFFE, mer KAFFE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0