Spänningens tisdag

Godmorgon!!

Jag sov gott i natt men vaknade vid 05.20 av att min mobil dog så gick för att hämta laddaren. Jag kunde helt klart gått upp då för var klarvaken! Spännande sådär mitt i natten, typ iaf! Men jag sov gott ytterligare nästan 2h..looovely!!

Idag har jag lite äventyr på jobbet..ska byta en toner, kan sluta med att jag förstör hela skrivaren, lets hope not!! :) Ikväll ska jag städa och sortera mitt förråd, låter mycket men är rätt lungt..har kanske 4 kartonger med saker som ska gås igenom och sedan bestämma vad som ska slängas osv. Innan jag kan flytta över mina saker måste även Richards förråd städas så de är efterföljande uppdrag som ska vara klart innan de är natti natti time. Sedan får jag flytta över sakerna imorgon samt städa förrådet så den delen är KLAR!

Kan avslöja att det budas på min lägenhet och jag är NERVÖS!!!!!! Vem vet hur detta kommer gå!? I just might lay down and die! Vill ha alla papper påskrivna typ nuuu så jag har en sak mindre att tänka på :p Men ingen bråska budgivare buda på..buda på!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0