Höstshopping

Jag är en sucker för höst, varmare kläder och laget på lager (man är ju gammal scout!) och krypa upp i soffan med en god kopp te. Leggings/treggings/jeggings är något som jag sliter ut på löpande band och absolut ett måste i höstgarderoben..och kyligare sommardagar (som denna) alla mina var dock utslitna och fulla med målarfärg, jag målar nämligen med heeeeeeela mig när jag målar.

Köpte tre par på Cubus för under 500:-, två med snygga detaljer och ett par vanliga. Skorna fyndade jag i lördags148,50:-, rea och 50% rabatt på andra paret (Katrin köpte likadana så vi slog ihop oss!


Skor Skopunkten 148,50:- Leggings Cubus 199:-/st


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också köpt några nya par leggigns till hösten, är ett skönt o mysigt plagg att ta på sig tyckre jag, till en stor gosig tröja!

2010-08-09 @ 14:49:36
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0