Fixing

Torsdag..och det känns faktiskt mer som det är helg :p Men nej de är torsdag idag och jag är helt LEDIG idag, ja förutom ett möte med Kårstyrelsen om någon timma.

I förmiddags åkte vi till Bauhaus för att köpa FÄRG till lilla rummet, en fin ljusgrön färg var vi ute efter och vi hittade såklart en superfin färg. Lilla rummet ska vara ett plugg/läsrum och då är grönt en perfekt färg som är lugn. Åkte till Jula och köpte verktygslådor då vi har en garderob som SVÄMMAR över med verktyg, kläder och skit..så Richard rensade den när vi kom hem och oh så fint de blev. Jag har spacklat också..fanns en massa hål som vi bara målade över men nu fick jag nog :p

Spackel spackel...

Snart dags för möte och jag håller på att dricka en Caffelatte Shake, måltidsersättning. Helt okej att dricka men jag tycker inte om at de blev skummigt, men tror på att mixa den med mjölk och is - milkshake!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0