Så var det söndag igen

Tiden går verkligen fort, lite för fort ibland! Alla dagar har spält samman de sista veckorna, jag har haft för mycket att göra..eller iaf att bearbeta i huvudet med nya jobbet och allting! Men nu är jag back in the game och det börjar att lugna ner sig! Har varit roliga veckor men man märker av det till slut..och där är jag nu!

Gårdagen var halvt panikartat från de att jag vaknade. Under 1h färgade jag håret, stekte pannkakor, sminkade mig och cyklade till jobbet. Kors i taket att jag var i tid! Jobbandet gick bra, hamnade på topplistan på flest sälj, för en gångs skull vilket kändes super verkligen :) Jag och Anki satt och flummade järnet, tiden går snabbare när man har sällskap. Efteråt var det utgång - Puben och kåren! De är den enda kommentaren jag ger för den kvällen och tycker att FOLK ska lämna ämnet!!!

Idag var jag DÖD när jag vaknade och satt på jobbet lite lagom död och allmänt yr/förvirrad, men hade Elin vid min sida så gick galant! Kedjan på cykeln hoppade av lite dumt så fick gå till jobbet och sedan efter jobbet gick jag hem till Annica och världens bästa viktor hjälpte mig - nu fungerar den igen! Tack så mycket kära vänner!

Nu - film i soffan och myyys!!

Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Kämpa på livet blir säkert bättre !

2009-09-16 @ 00:29:22
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0