Lunchträning och Country

Mätt!!
Sitter i soffan och tittar/lyssnar på Oprah där de är countrytema med massa sjukt härliga låtar, Darius Rucker, Sugerland..love love love! Har typ bara country i min iPod för tillfället och måste ha nytt..är trött på allt förutom typ 10 låtar i iPoden nu :

Jobbade 8-11.30 idag, kunde dock inte logga in förens 9, skitsystem! Avslutade jobbandet med att ha medlyssning i 30-40 minuter vilket gick jättebra. Fick höra att jag är kompetent, kan systemen, använder ett mycket bra och fint språk, bättre är majoriteten av dom andra..hon tyckte jag var jättebra och gjorde ett superbra jobb! Hur glad blir man inte av det?!

Efter jobbet blidde de träning och nu sitter jag i soffan och ska slänga mig in i duschen innan de blir shopping i stan, dock inte för mig! :(
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0