Blueberry!

Nu är det snart dags att hoppa ner i sängen..ska upp och jobba "tidigt" imorgon! Börjar vid 8 och jobbar till 12.30 men tänkte nog ta och jobba över några timmar, lite extra klirr i kassan är alltid bra..iaf med tanke på alla planer som nu finns i mitt och Katrins huvuden! Tänk så bra de kommer bli!!!

Jobbet idag gick SNABBT, vilket är nyckelordet på jobbet..tiden går alltid så fort. Ringde på ganska så mycket, dock bara på tekniklinan så fick inte så otroligt mycket sålt men helt okej tror jag. Cyklade hemåt vid 21 i en himla fart eftersom de satt en Katrin och vänade på mig i trapphuset - fika time! Annica dissade oss :( Blåbärsmuffins i mängder försvann och till de ett par koppar kaffe.


Imorgon efter jobbet så ska kårstyrelsen till Växjö och träffa styrelsen där, mat och bowling står på schemat. Äta klarar jag av med just Bowling är jag kass på, och eftersom jag är DÅLIG förlorare hatar jag det..men vi hoppas att jag ska klara av att förlora OCH vara trevlig :p *Hihi* Borta 16-23 så blir en helkväll!

Nu - se klart NCIS och sedan sängen, måste fixa naglarna också!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0