Shopping!

Det blev en trevlig tur på stan, fick bland annat en av mina böcker sålda - pengar att shoppa för! :) Skulle ju titta på stövlarna jag skrivit om förut..men dom var verkligen ingen hitt den här gången heller så sparade 1495:- på att inte köpa dom.

Dock hittade jag svarta pumps, riktiga FYND! Skitsöta, lagom hög klack som man faktiskt kan gå runt med! Det bästa var ändå priset..99:-! Me likie! :) Sedan gick vi till H&M för att kolla efter kjol till Katrin. Jag hittade lite söta klänningar men de varit inget köp av dom, dock hittade jag en kjol på rean för 100:-. Så dagens shopping blev 199:-.

Efter shoppingen tog vi min cykel, ja föresten har punka på den igen!!! Suck, tror jag cyklat på glas..snyft! Men de blev kaffe och kaka hos Katrin, bonde söker fru och lite annan tv innan jag gick hem och lagade soppa! *Mums!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0