Jobb och internationell mässa!

Jag var inte ett dugg piggare när jag drog mig själv ur sängen i morse..suck jag vill sovs sova sova!!! Tungt att jobba morgon när man egentligen skulle behöva sova ut, men sitter man uppe till efter 00 så får man kanske skylla sig själv?!

Jobbet gick snabbt och bra, ja förutom antalet sälj :p Men kuligt folk och flum flum flum och sen var klockan 12.30 och de var dags att gå. Skuttade iväg och köpte mig en kyckling och curry macka innan de var dags för Internationell mässa på Corehouse! Var otroligt lungt, hade tydligen varit en mindre storm på förmiddagen..men lite folk var det. Pratade med dom på International Office och då gick en plan i stöpet, tur att jag har några till kvar då! :)

Nu sitter jag på biblioteket och chattar...kollar utbildningar och sitter på Facebook. Har med mig en sammanfattning som jag elakt sneglar lite på för att sedan fortsätta ignorera sen! Så är det att plugga effektivt! :p Styrelsemöte klockan 17 och tänkte tvinga mig läsa några sidor om ett tag!

Ciaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0