Städdagen nr 1!

Goddagens!!

Imorse låg jag i sängen till strax efter 12, så skönt så! Bara ligga och läsa och ta de lungt..njuta av att de faktiskt var lite solsken utanför fönstret...nu är de dock nästan borta! Sedan drog jag mig ur sängen och satte igång med städandet som verligen behövdes! Nu är de fint som tusiken här hemma. Måste dock komma ihåg att köpa fönsterputsspray för måste tvätta mina fönster och speglar :)

Men snart är de dags att bege sig utåt, dags för jobbet! Usch jag har ingen energi alls till att jobba, men får se de positiva och de är att jag inte jobbar förens på onsdag nästa vecka, fyra pass på en vecka (varav två är på samma dag!) Ska försöka göra mig av med mitt lördagspass också så jag kan följa med Katrin till Skåååååne och titta på julskyltning! Mys mys!

Nej nu ska jag byta om och sedan är de dags att bege sig! Ikväll blir de film och plugg plugg plugg!! Ser fram emot att vara ledig imorgon och träffa annica!

Ha en FAB lördag!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0