November!

Och nu är de november..galet så fort tiden går egentligen!! På tisdag börjar e-handel och det kommer bli riktigt skönt att gå i skolan igen, aldrig mer distanskurser!!!! :)

Idag är det inte mycket på schemat..jag har tvättid om 6 minuter och fram till 15, sjukt kort tid men jag har inte så mycket så de borde hinna torka i tid! Sedan ska jag förbi Katrin och hämta mina saker och hon ska få relationsboken. Innan jag ger henne boken ska jag bara titta igenom sidorna till första uppgiften eftersom jag inte kollat alla..haha var fler än jag trodde :p Ooops!

Måste iväg och veckohandla också idag tänkte jag! Istället för att handla månadsvis är de lättare att hålla budgeten om man handlar veckovis, man får en bättre översikt! :)

Tvättiden nu kommer jag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0