Lördagsmys

Sitter i soffan med nymålade naglar, tittade precis på "Fyra bröllop och en begravning" tror inte jag sett hela den förut utan nog stängt av eller somnat tidigare :p Men de är söt, dock mår man lite lätt illa ibland pgs modet på 90-talet! Har ätit popcorn också och druckit slaft, mums mums!!

Jobbet gick okej, sälj var de inte gått om men aja! Nu är jag iaf jobbfri till på onsdag, lyckades byta bort mitt pass nästa lördag så jobbar bara onsdag kväll, tordag förmiddag och torsdag kväll så rätt skön vecka! Yay!! Massa plugg blir de dock, plugg plugg plugg plugg!!

Har surfat runt och läst tips, guider och massa info om jordenruntresor..de gäller ju att vara förberedd! Någon som vet någon bra sida om Australien? Man blir såååå sugen när man läser, men de går inte att låta bli. Jag blir motiverad och undviker att shoppa och sparar pengarna istället. På måndag kommer löne specen - de kommer bli väldigt intressant för jag har INGEN aning hur många timmar jag jobbade (var de 83 kanske..eller 74??)

Sleep tight and dont let the bed bugs bite!!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0