Fullt ös..

Blir inte mycket tid till bloggen, men så är det när man verkligen har dagarna fullproppade med saker att göra. Om de inte är jobb är det skola eller träning, dagarna går ihop och man känner sig lätt förvirrad ibland!

Idag började dagen med jobb mellan 8-11, sedan blev de kaffe och macka i skolan samtidigt som jag satt och skrev lite på vårt Case som ska in imorgon innan Katrin och Elin bök upp vid strax innan 12. Då hade vi 45 min effektivt skrivande på arbetet innan de var dags för föreläsning i 3 underbara timmar. Som tur är går tiden fort då jag tycker de är en rolig kurs och bra föreläsare men sista timmen är alltid lika seg alltså! Satt kvar gjorde vi också efter skolan också och gjorde klart slutet på arbetet.

Imorgon gäller det! Its case presentation time! :) Ska öva innan och sen rockar vi. Efter presentationen ska jag träffa ALEX! Yay...mysig fika i stan står på schemat!!!

ciaaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0