Utvecklingsstörd utlänning!!!

Denna kväll har varit den BÄST och VÄRSTA på riktigt länge!!!

Jag och Rachelle gick till Old bag strax efter sex för att äta middag och dricka drinkar. Vi får vårat bord, äter maten och dricker lite men är absolut inte fulla på något sätt. Sedan kommer killarna samt några av våra grymma brudar så vi är kanske en 10 pers eller nått. Vi sitter i vårat bås, dricker lite öl, drinkar och shots. Ingen är stup full eller ens i närheten.

Strax efter 23 börjar folk skrika, basketmatch på tv....och vi i vår hörna, kanske en 30 meter från övriga människor som står i baren bakom en glasskiva skriker tillbaka som ett eko. På 10 sekunder kommer "Managern" fram och i princip skriker att vi ska hålla käften, gå där ifrån annars ringer hon polisen för hon är "the fucking manager". Vi tycker hon är löjlig men rör på oss...!! Under de första tre månaderna var vi där MINST två gånger i veckan och uppförde oss alltid. Efter 1 minut kommer hon tillbaka - vi har fem minuter på oss och hon ringer polisen JUST NU...hon vänder på sig och säger att vi är "Fucking foreign retards that should get the FUCK out of HER bar".

Då skiter jag fullständigt i vad jag säger...går till baren där ALLA hört vad hon sagt om undra om de verkligen hände. Hämtade killarna och gick ut från baren. Jag har ALDRIG I MITT LIV varit så uppröd - en vuxen människa som ser ner på andra på det sättet FY FY FY. Polisen kom iaf när vi gick där ifrån och följde efter oss och frågade om dom fick prata med oss. Jag var så upprörd att jag grät - men vi pratade med dom och dom var heeelt på vår sida och jättesnälla. Toby ville ta en bild på de hela men knappast någon man ville riskera!!! 

Imorgon ska vi prata med vår internationella koordinator och se vad VI kan göra åt saken för så behandlar man inte människor. Fy så upprörd jag är!!! They are going DOWN!!!

FUCK OLD BAG OF NAILS!!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Fan vad illa. Sånt jävla rövhål. Kläm åt henne ordentligt. Jag håller med dig, tyckte inte det var så illa.



Kram och puss

2009-05-29 @ 10:24:14
Postat av: Jojo

Men skämtar du, de är helt otroligt!!



Dom kommer verkligen ångar att dom anställde henne, de är en sak som är säker. Och hennes bil kommer aldrig bli densamma igen!!!

2009-05-29 @ 18:55:11
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, sämsta affärskvinnan ever! Hon vet då inte hur man behandlar en kund/gäst.. snacka om att hon kommer ångra sig! Men det är ju fruktansvärt att man ställer till en sådan scen.. Asså, man får ju räkna med lite tjo och tjim, det är ju en krog och inte en kyrka!

2009-05-29 @ 23:29:25
URL: http://fridalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0