Solig lördag

Idag skulle de regna vilket skulle motivera oss till att göra läxor - jag ser inget regn utan bara sol!! 24 grader och datorn säger att de kan bli lite molnigt men inget mer än det. Myspys..men jag måste fortfarande göra mina skolarbeten så jag får snällt stanna inne idag. Har en powerpoint att slipa på, en presentation om Cultural studies, en applicationpaper och ett projektpaper.  Hoppas bli klar med dom två första idag...sedan får jag gör en av dom andra imorgon och den överblivna på måndag eftersom vi är lediga då.

Gårdagen var skoj, middag på Olive Garden men goda drinkar - mums!! Sedan var vi ju precis vid Polaris så fick bli en tur till Forever 21 och där hittade jag två söta klänningar och en topp, $64 fattigare men gladare. Rachelle kom på att hon tappat bort sitt kreditkort, välkommen in i gänget bruden!!

Nu ska jag läsa..ur en skolbok...haha de är inte vanligt ska jag säga! :p
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0