Självmordsbenägen typ

Rullade ur sängen imorse efter att ha bråkat med mig själv om jag skulle träna eller ej! E
na jag tyckte att jag skulle träna senare...andra tyckte jag skulle skit i de och tredje tyckte jag var lat och bara skulle göra det. Den tredje vann! Och jäääklans vilket pass, jag svettides som en tok och vägrade dra ner hastigheten och backen på löpbandet - och jag överlevde. Sedan tog jag död på armarna och bålen efter det..hihi, ja självmordsbenägen typ!! Chris var också där och var minst lika död :p


Gatorade Lemon-Lime is *Yum yum*!!

Sedan blev det tacklunch med Michelle och Stephen som körde oss till bussen, så söta dom är. Så jag och Rach tog ut dom på lunch! :) Kollade även in Verizonbutiken och där hade dom Omnian så kollade lite på den också..jag slår nog till på den. Skulle gärna vilja få bekräftat att allt funkar i sverige från leverantören dock..men de borde göra det!

Dagens lektion var flum på hög nivå - I love it! Satt och hade dödslistor (kapare av flygplan - vilja får överleva) samt fick tillbaka ett arbete där jag fick A+ wei så glad jag blev för det trodde jag inte! :) Dutti dutti!!!

Ciaaooo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var fick du tag på gatorade drycken? :)

2012-06-04 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0