Produktiv - Party!

Jag höll mig faktiskt inomhus majoriteten av dagen och blev klar med ytterligare ett projektarbete som nu är inskickat och klart - gud så skönt det är när man blir klar med något som hängt över en som en stort svart moln - jippie!! Efter jag blitt klar blev det solen i typ 30min innan vi kom på att gymmet stänger 17 så vi fick snabbt skutta iväg..men körde iaf 30 min löpband, 15 cykel (jag dog så tungt de var) och sedan armar. Allt inom 1h vilket var super :)

Väl hemma blev det dusch och middag innan de blev slappning på hög nivå. Gick och köpte Twisters och satte på SATC filmen vid 21 men han inte se mycket innan Michelle kom och frågade om jag ville med ut. Så downtown blev det och vi kom tillbaka vid 02 så blev en helkväll. Från myskväll till partykväll - allt är möjligt i usa! :)

Nu - sängen! Imorgon blir det plugg igen..gäller att köra hårt när man väl kommit igång med skrivandet! :)
Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0