Morning!!

Jag har nästan precis vaknat upp, halvstrejkar och ligger kvar i sängen bara liiiite till!

Måste ner till tvättstugan och tvätta bort alla mina smutsiga kläder..och de är en del! Kläderna först och i eftermiddag blir det lakan och grejer! Schemat för dagen är rätt lungt. Ska planera ett arbete, ha lektion vid 2, forsätta med arbetet lite smått, ta en promenix för jag vill inte träna när jag har ont i halsen..då blir jag väl sjuk hela sommaren :p Ikväll är det vin onsdag men nej knappast jag känner för alkohol.

Ska ta och kika ut genom fönstret och hoppas vi har bra väder så man kan sitta ute senare! :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

Japp 38 mm. Den är väl okej, lockarna håller inte så bra... Tycker det funkar bättre att locka håret med plattången, mkt snyggare och hållbarare lockar!



Puss

2009-05-14 @ 21:26:36
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0