Trott!

Uscha...pigg ar man verkligen inte och det as sista kvallen i Playa Del Carmen, imorgon far vi till Cancun.
Min mage ar fortfarande kaos och jag vill hellst inte ata nagonting men man blir ju sa hungrig da, toaletten av alltid upptagen kan vi saga utan att ga in pa detaljer. Fy och bla..de gar aldrig over!!!

Idag borjade vi pa stranden dar det var sandstorm sa vi gav snabbt upp..badade saklart i dom jattestora vagorna innan och halvdog :p Blev dusch och shoppingcenter + asdalig film istallet. Dar lyckades jag antagligen ocksa att tappa bort mitt VISA kort, som tur va tog jag ut pengar tidigare idag sa jag har sa jag klarar mig i mexico. Och de var typ 1000:- pa kortet eftersom jag forde over dom andra 36.000:- till ett annat bara for att. SMART av mig!!
Kan inte sparra det nu dock for vi har ingen telefon men mailade lite snalla foraldrar och hoppas dom kan hjalpa till. Tur att man har sa manga foraldrar :)

Dagen var iaf ratt lyckad om man bortser fran borttappade kort...jag ar redo for Westerville, langtar faktiskt efter lite kvinnligt sallskap :p
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0