Solsken..

Vaknade av att de var JÄTTEVARMT i rummet, thats life högst upp i huset! Sedan kollade jag på klockan 12.00..sen kom jag på vad de var för dag. De är ju inte alls lördag som jag fått för mig, de är ju fredag och min PR-kurs började 09.30. Sedan blev jag lite lätt aggro på mig själv för vi hade gruppinlämningen idag :( Allt fanns på Blackboard men ändå! Usch skuldkänslor!!! Måste förbereda en presentation till mån/tis..svårt när man inte varit där! Dumma mig!

Var iaf på Ad&Pro lektionen...typ inte ens 10 pers var där. Vår lärare fattade beslutet att vi hoppar vår Final och skriver en mer detaljerad media plan + ett feedbackpaper på 100p istället. Sjukt bra...och mitt spring break börjar nu den 17 mars! Yeay!

19 grader var det enligt min dator vid 12, jag skulle nog säga närmare 23 för de var verkligen VARMT! Solglasögon, och man typ smälte i kofta :p Älskade vår, hoppas den kommit för att stanna! Om två veckor är vi i mexico, där är det varmare! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0