Flyttdag!

Hej hopp!!

Skrev ett inlägg tidigare..men de försvannn visst! Thats life!
Nu sitter jag i mitt nya rum i våran LÄGENHET! Underbart verkligen! Gick snabbt att pack ihop allt i DK, mådde bajs från igår då de blev mer vin än mat! Ibland tänker man inte längre än näsan räcker, men vi hade skitkul..var på Old Bag och sedan 40ies, säger dom :p Vi firade av dom andra internationella som åker hem nu.
Flyttade över allt och checkde ut från DK vid strax efter 14 sedan hjälpte jag Rachelle flytta in och dom andra flytta ut. Var saker ÖVERALLT eftersom de var två in-två ut! Känns super..måste bara piffa upp mina väggar lite!

Efter inflyttandet och väntan på vår nya Hall Director vid 16 packade vi upp och fixade oss lite och körde bort till Polaris och Old Navy där det blev sommarshopping. Köpte tre t-shirts, en rosa kjol, svarta shorts och två par flip-flops. SÅ nu är jag redo för Mexico imorgon!! :D Trevlig "liten" butik med massa fynd, me likie!! Sedan gick jag och tog bort "mina" naglar också och tog en manicyr - fuckade lacken när jag attackerade min mobil så ska göra om det :p
Efteråt droppade Rachelle av mig vid Old Bag där det blev middag i hejdå style. Kommer vara werd när bara hälften är kvar - den coola hälften dock!

Nu så har jag packat inför mexico, kollat in alla papper, bussar, hostel och allting annat som controllfreaket Johanna måste innan hon reser. Vi ska möta upp Chuck som ska köra oss till flygplatsen vid 07 så de blir snart läggning för mig. Ska ta en dusch bara och kolla allt igen!

Ciao från en trött Johanna!
...försöker blogga från Playa del Carmen men blir nog inte så mycket, kameran är på laddning så bilder får ni senare också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0