Shopping!

Så vad har lilla jag gjort idag? Jo jag har skrivit hemtenta och varit och SHOPPAT. Är nu $160 fattigare men köpte en massa saker:

Två par solglasögon
En väska/plånbok
Två klänningar (en till midsommar)
Två kjolar
Ett linne
En axelbandslös BH från VS (of course!)
Ett par svarta ballerinas med spännen som är sååå fina
Två tee´s

Så de blev en MASSA fina saker. Bäst är min midsommarklänning..top secret just nu ;) Blev helt klart en massa FAB saker..måste verkligen ta och köpa den där andra väskan snart..min rosa blev nog full i februari :p Men hey shopping is the shit och jag har fortfarande $200 kvar att spendera på dom 5 dagarna jag är här. Oh yeah we are going back for more shopping - Easton today, Polaris next week! :)

Nu ska vi fixa oss inför utgång!
(Haha katie om vi skulle gått ut hade vi varit aspackade just nu..fyllekalmar)
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0