iPhone 3G S

"Nya" iPhonen lanserades idag och jag tror att hela världen är besviken..herregud jag med!! Ytterst få ändringar och de känns mest som de är OS 3.0 som kommer göra mest skillnader och uppdateringen till 3.0 är gratis om man har en iPhone.

Jag känner inte att kompassen och videofunktionen kommer göra mig en sååå massa så jag struntar i iPhone 3G S och köper mig en Vit fin iPhone 3G när jag kommer hem på fredag. 3.0 släpps 17 juni men då hinner jag väl bekanta mig med min nya bäbis lite under tiden :) Blir med Telia och Max 25 efter noga funderingar under ca 1 år :p 318:-/månaden är de värt med fri surf och gratis sms (jag ringer ju typ aldrig ändå).

FREDAG sen är du min iPhone!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Annica

de kommer sälja iphonen 3g billigt i USA läste jag. Kan vara värt att kolla på. Hittar inte mina registrerings papper för sommarkursen och de svara inte på antagings del. Har du kanske mail till lärare? puss

2009-06-09 @ 16:57:35
URL: http://ag86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Yeah..men de är struligt och med min tur vill jag ha garanti och de får man inte om man tar med dom till Sverige!



Jag checkar och mailar den till dig :)

2009-06-09 @ 17:36:20
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0