Etik och Moral!

Gomorgon, eller förmiddag kanske :p

Sitter vid kökbordet och funderar på olika reklamkampanjer, man har ju sett en heeel del under åren och just nu måste jag hitta någon som jag kan argumentera för eller mot. De är till kursen i Marknadsförings etik som faktiskt är riktigt rolig! Visst kan jag redan mycket, men de är roligt att få lära sig lite mer och de finns mycket fakta i boken om olika branschorganisationer med mera som kan vara bra att ha.
Just nu lutar det åt antingen en Burger King eller en från Max...ska titta lite på YouTube och sen får vi se! :)

Igår var jag uppe på torget och sålde en massa honung, jag tyckte inte att de gick sååå bra men tydligen så jag var grymt duktig, haha pappa trodde jag sålt för 1100:- och Birgitta för 1500:- men HALLÅ jag sålde för 2510:- :D Go meeee go mee!! Nej man kanske skulle ta och bli försäljare iaf :p Tycker iaf att de är skoj att stå på torget och prata med lite folk och övertala att två burkar är bättre än en :p

Nej nu måste jag komma igång med arbetet..har 6 arbeten totalt och 6 reflekterande svar att bli klar med! :S

Ciao från ett fuktigt Sörmland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0