Shopping at Polaris

Och detta är då vad lilla jag lyckades inhandla under mina två timmar på Polaris. Jag tog mig igenom nästan hela undervåningen (borträknat alla stora varuhus!). Dessa butiker finns på Polaris! 

Hittade det jag absolut behövde mest vilket var en blush..min var verkligen död så investerade i en ny och superbra från Cargo, självklart på Sephora!

Bästa köpet var dock de högklackade skorna som är helt underbara och kostade efter rean $12 - STÖRT! Jag tog dom och gick och kramade dom medans jag tittade på annat i butiken. Hittade den underbara kjolen och två linnen där också. I love kjolen också men inte lika mycket som skorna!!

Sedan blev det ett "Get started" kit från Bare essentuals med Ögon, Läppar och Kinder..underbart och har spanat efter de på nätet så jag är happy happy happy. Spenderade ungefär $100 på allt och då är jag mycket nöjd för $80 var på bara smink :p

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0